DPF SUODŽIŲ FILTRAS IR EGR VOŽTUVAS – KAIP JIE SUSIJĘ? IR KAIP VIENAS KITĄ GADINA?
Programuojame ar paliekame dpf filtrą? Pasirinkimas Jūsų – darbas mūsų
DPF – KAS TEN „GERO“?
Pradėsim nuo to, kad užsikimšę dpf filtrai gali nepataisomai sugadinti Egr vožtuvą ir… Atvirkščiai – Egr vožtuvas gali sugadinti labai brangiai kainuojantį Dpf suodžių filtrą. Kaip tai gali įvykti? Visų pirma reikia susipažinti su dyzelio kietųjų dalelių filtru bei jo sandara ir funkcija. Taigi:
KAS YRA DPF FILTRAS?
Mes puikiai žinome, kad egr vožtuvo ir Dpf filtro išprogramavimas vienu metu sutaupo mūsų klientams minimum 100,- eurų. Todėl labai dažnai atleikamas dvigubas darbas tuo pačiu metu.
Žinoma, jeigu įvertinus visas aplinkybes matoma, kad Dpf filtras dar lyg naujas – galima apsiriboti ir vien tik egr vožtuvo išprogramavimu. Tačiau kokia situacija jūsų automobilyje – per telefoną atspėti neįmanoma. Todėl skambinkite, registruokitės. Apžiūrėsim, patarsim ir kartu nuspręsim!
***********
KĄ GAUDO KIETŲJŲ DALELIŲ FILTRAS?
Dpf / Fap filtras – tai viena iš išmetimo sistemos dalių, skirta sulaikyti degimo metu atsirandančius suodžius. Nors suodžiai susidaro taip pat degant benzino ir oro mišiniui, dyzeliniuose automobiliuose jų susidaro daug daugiau.
Nes dyzelinas kitos sudėties. Atsakymas kaip matote labai paprastas.
Visame pasaulyje stengiamasi sumažinti oro taršą kuo labiau. Todėl visų pirma gamintojai sugalvojo Egr sistemą, o praėjus ne vieniems metams buvo sugalvotas papildoma apsauga – dpf filtrai.
DVIGUBA APSAUGA – DVIGUBOS IŠLAIDOS
Taigi, dabar turime dvigubą apsaugą, o prie to paties ir dvi problemas, bei keletą šių problemų sprendimų.
- Šiai dienai – protingiausias bei pigiausias – tai Egr išprogramavimas bei Dpf filtro išprogramavimas
KAIP DPF SUODŽIŲ FILTRAS GADINA EGR?
*****
Čia nėra kažkokios sudėtingos teorijos. Viskas paprasta kaip 2×2. Kai automobilis nuvažiavęs ne vieną dešimtį tūkstančių kilometrų, suodžių filtras būna gerokai pasikimšęs.
Nesvarbu, kad variklio valdymo blokas atlikdamas Dpf suodžių filtro regeneraciją nefiksuoja jokio gedimo, tai nereiškia kad jo pralaidumas lygus 100 %.
Dpf filtrai – išprogramavimas ar naujo pirkimas? Konsultacija iki 22h vakaro
O tai paprasčiausiai reiškia, kad toks suodžių filtras tai pirma priežąstis dėl kurios turėsime didesnį suodžių kiekį Egr sistemoje.
VISAS BRUDAS KELIAUJA ATGAL
Arba kitaip tariant, kuo daugiau „stabdžių“ išmetimo sistemoje, tuo daugiau suodžių gauname atgal per egr sistemą. Šie visi nešvarumai apsunkina Egr vožtuvo darbą, ko pasekoje elektroninė egr vožtuvo dalis jau per prievartą privalo atlikti savo darbą…
Judėti Egr vožtuvo ašelei tepaluotoje košėje tikrai nėra lengva, todėl belieka tiktai laukti kas suges pirmiau – Egr elektronika ar išdils ašelės lizdas, ko pasekoje ji pradės striginėti. Iš pradžių tik kartais, po to vis dažniau ir dažniau…
UŽSIKIMŠO DPF FILTRAS? KALTAS EGR VOŽTUVAS?
**************
Mūsų vairuotojai labai taupūs. Ir yra tokių nemažai, kurie sugedus Egr’ui mėnesių mėnesius važinėja avariniu režimu, laukdami, kol automobilis pats susiremontuos.
AVARINIS REŽIMAS – TUOJ
UŽSIDEGS IR DPF LEMPUTĖ
Bėda tame, kad avarinis režimas – reiškia vieną dalyką – tai kuro ir oro mišinio padavimas į degimo kamerą apskaičiuojamas tik tokiu principu, kad variklis dirbtų. Tai yra „Bet kaip“, kad tik neužgestų.
O jam dirbant tokiu režimu suodžių kiekis išmetimo sistemoje didėja kartais. Nors Dpf filtro didžiausias priešas – tai važiavimas trumpais atstumais ir neužkaitinant variklio iki darbinės temperatūros… Tačiau avarinis režimas yra dar blogiau!
PO KIEK KILOMERTRŲ GALI UŽSIKIMŠTI DPF FILTRAS?
************
Gamintojai teigia, kad kietųjų dalelių filtras turi mažiausiai bent 200.000 resursą. Tačiau, tokie resursai skaičiuojami prie tvarkingo automobilio variklio ir teisingo važiavimo sitiliaus.
NAUJAS FILTRAS GALI IRGI UŽSIKIMŠTI
Yra tekę matyti, kaip naujai sumontuotas suodžių filtras nepataisomai užskikemša po 20.000 km. Viso to priežąstis – važinėjimas iki parduotuvės, darželio ar mokyklos po kelis kilometrus pirmyn – atgal.
Taigi, prie tokio vairavimo stiliaus pridėkime avarinį režimą, kuris tikrai netrukdo tokioms trumpoms kelionėms ir gausime labai „pigų“ dpf remontą…
KIEK KAINUOJA NAUJAS DPF FILTRAS?
**************
Nauji dpf filtrai ir jų kaina priklauso nuo automobilio markės metų modelio. Jie gali kainuoti nuo 250 eurų iki 500-600 eurų. Bet čia tik pakaitalai. Originalų kainos siekia ir 1000 ir 2000 eurų. Žinoma pirkti naują suodžių filtrą ryžtasi tik tie, kurie gali sau leisti važinėti naujais automobiliais. Bet ir tai ne visada…