KODĖL TAIP DAŽNAI GENDA EGR VOŽTUVAI?
RODO KAD NEVEIKIA ERG VOŽTUVAS?
Čia rasite visas pagrindines priežąstis, dėl ko dažniausiai genda EGR vožtuvai ne tik Opel, Saab, bet ir apskritai visiems kitiems automobiliams. Taigi, priežąsčių yra ne viena… tačiau viskas taip susiję, kad sugedęs egr vožtuvas tiek priežąstis kitų gedimų, tiek pasekmė kitų sugedusių auto mazgų. Vienas iš jų Dpf/Fap suodžių filtras.
5 PAGRINDINĖS EGR GEDIMŲ PRIEŽĄSTYS
BLOGAS KURAS – NR.1
1. Tai blogai sudeginamas kuras. Kuras gali sudegti blogai dėl to, kad jis pats iš savęs blogas. Taip pat gali dėl eilės kitų variklio elektronikos ir mechanikos gedimų…
PRIEŽĄSTIS
BLOGAI SUDEGINTAS KURAS – NR.2
2. Reikia atkreipti dėmesį, kad blogas kuras ir blogai sudeginamas kuras – du skirtingi dalykai. Praktika yra tokia, kad ir pats geriausias ir kokybiškiausias kuras gali būti blogai uždegamas. Jam juk reikia ir tam tikro kiekio oro ir suspaudimo DEGIMO KAMEROJE.
O jei kalbėsime apie benzininius variklius, reikės turėti ir gerą benzino ir oro mišinio uždegimo sistemą – žvakės, laidai, babinos ir t.t.
Reiktų turėti omenyje, jog šiuolaikiniuose dyzeliniuose automobiliuose kuro degimo procesas procesas priklauso nuo to, kaip duomenis apdorojo ECU variklio valdymo blokas, kuris duomenis gauna iš visų daviklių esančių variklio skyriuje. Galima būtų pateikti paprastą pavyzdį:
NETURITE LAIKO SKAITYTI?
SKAMBINKITE DABAR ARBA IKI 22.00 h
PRIEŽĄSTIS
BLOGA ORO SRAUTO MATUOKLĖ – NR.3
3. Jums sugedusi oro srauto matuoklė, tačiau betaupydami avariniu režimu važinėjate pusę metų. Kuo blogiau sudega kuras, dirbant avariniu režimu, tuo per kaminą išmetama daugiau suodžių.
Tuo greičiau keisite katalizatorių arba Dpf kietųjų dalelių filtrą dyzeliniam automobiliui. O šitos dalys kainuoja šimtus eurų. Apie jas info rasite čiawww.dpffiltras.lt ir www.katalizatorius.lt
PRIEŽĄSTIS
VARIKLIO FIZINIS NUSIDĖVĖJIMAS NR.4
4. Suodžiai – suodžiai gali susidaryti ne tik dėl blogo oro – kuro mišinio, ar blogai veikiančios elektronikos, bet ir dėl nusidėvėjusios ir pavargusios mechanikos. Arba galų gale dėl didelio pravažiuotų kilometrų skaičiaus. Įsivaizduokite kokiomis sąlygomis dirba EGR vožtuvas.
- Jokio tepimo, didelis karštis ir dar papildomos kliūtys dėl pačio vairuotojo aplaidumo.
PRIEŽĄSTIS
TURBINOS GEDIMAS NR. 5
5. Į pabaigą einanti turbina – prasidėjus tepalų rijimo procesui, nevisada kaltas variklis… Protingi meistrai visada pirmiausia tikrina turbiną, ar nėra ašinio ar išilginio klibėjimo. Jeigu yra nors vienas iš jų, greitu laiku teks remontuoti turbiną.
Per turbinos įvores tepalas patenka ne tik į išmetimo sistemą, bet ir į EGR vožtuvo atidarymo mechanizmą. Šis tepalas, susimaišęs su suodžiais galutinai gali pribaigti bet kokį, kad ir nesenai nupirktą naują EGR vožtuvą.
AR ŽINOJOTE, KAD BLOGAI VEIKIANTIS
EGR VOŽTUVAS GALI SUGADINTI
DPF SUODŽIŲ FILTRĄ?
Egr vožtuvai ir Dpf/Fap suodžių filtrai – eilė išmetimo sistemos patobulinimų, kurie genda ir kemšasi bet kuria eilės tvarka. Tai reiškia, jeigu šiandien sprendžiame Egr vožtuvo problemą, rytoj greičiausiai spręsime, ką daryti su užsikimšusiu Dpf suodžių filtru. Apie kietųjų dalelių filtrus galite paskaityti čia: www.dpffiltras.lt
Iki 22.00 vakaro konsultacijos Jūsų patogumui